tirsdag 28. juli 2009

sommerhilsen

Ja nå er sommerferien snart på hell, og hverdagen innhenter oss. Vi har hatt en fantastisk sommer med gode venner og mye sosialt samvær. Først hadde vi selv besøk i en liten uke, og senere reiste vi til Bodø til gode venner der og ferierte i 1 1/2 uke.


Når vi selv hadde besøk reiste vi til Ålesund og tok en titt på den byen. Jeg har aldri vært der før og det hadde ikke vennene våre heller så de hadde veldig lyst til det. Vi bodde en natt på hotell der oppe og var på tur til Aksla, det er en utsiktspost oppe i fjellet. Vi gikk de 430 trappetrinnene det tok å komme opp dit og det var en fantastisk utsikt å stå på toppen å se utover den flotte byen. Selv har jeg ganske høydeskrekk, så jeg synest det var litt skummelt på vei oppover, og jeg gikk slettes ikke ut på ytterste kanten og såg ned, men jeg klarte meg likevel godt med det jeg såg. Turen ned igjen var værre. Jeg synest slettes ikke det var så veldig artigt, hadde egenteleg tenkt å gå bilveien nedover, (ja for det går ant å kjøre også), men gjengen fikk overtalt meg til å gå, og jo jeg må si jeg var godt fornøyd med meg selv da vi var komt ned.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar